ביטון: "דרעי יגיע לכנסת כל שני ורביעי – הוא מנהל את האופוזיציה"

    אסתי פלד No Comments on ביטון: "דרעי יגיע לכנסת כל שני ורביעי – הוא מנהל את האופוזיציה"

    ח"כ חיים ביטון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את החקירה ועינוי הדין נגד יו"ר התנועה אריה דרעי והעונש הלא מידתי שקיבל. ביטון הבהיר כי דרעי ימשיך כרגיל להגיע לכנסת ולנהל את המלחמה בקואליציה. ועל מאבק החקלאים: "ליברמן הוא הקובע בממשלה"

    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים ביטון (שס) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להתנהלותו של יו"ר ש"ס לאחר שפרש מהכנסת בגלל הסדר עסקת הטיעון, "לשמחת כל חברי הכנסת, הודיע אריה דרעי שהוא יגיע לכנסת בכל שני ורביעי, הוא מנהל את האופוזיציה ולא אף אחד אחר. הוא נותן את המלחמה לקואליציה. הוא הודיע לנו שהוא יילך לשבת בכנסת אתנו. הוא יקבל אישור לשבת בפרסה וזה שמחה לעם ישראל ולנו ולו".

    ביטון חזר אל תיק החקירה שהגיע לכתב אישון ואמר, "חייב להדגיש, אנשים לא מכירים את כל הפרטים, שומעים שדרי נמצא בדיקה וחקירה, אותו עכברון שאמר היועמ"ש, החקירות שלו הלכו הרבה שנים אחורה. נחקרו מאות אנשים ולבסוף מגיעים לאיזה שתי עסקאות שהיה בשוק הפרטי וכל משפטן יתקומם שעסקת טיעון כזו בכלל מגיעה למצב כזה. הרי זה כשל טכני ולא מדובר כאן בעלמת מס".

    עוד הוסיף ביטון, "הרי דרעי שהיה בשוק הפרטי ורצה להתפרנס, הוא דיווח על הכל ושילם את כל המיסים, שנכנס לפוליטיקה העביר בנאמנות לאחיו את האחריות על התיקים הללו, והוא שכח לדווח לאחיו ובגלל זה לוקחים אותו ומוציאים אותו מהפוליטיקה, לא יכול להיות במדינה דמוקרטית דבר כזה. שש שנים הוא עבר ימים קשים עליו ועל משפחתו".

    ביטון הבהיר כי בגלל הבדיקה המקיפה הוברר כי דרעי נקי מכל רבב, "דווקא הנקודה הזו לאחר שעבר כל כך הרבה בדיקות, יש לו תעודת יושר שאין כמעט לאף אחד במדינה שנבדק ככה. יחד עם זה להביא למצב שכל אלו שפערו פיהם נגד הרב דרעי, הגיע הזמן שיבקשו סליחה".

     



    0 תגובות